Végre Bitterwasserben

Címkék: bitterwasser air namibia

2010.12.22. 17:56

A homo sapienst két dolog emelte ki az állatvilágból: az egyik a szembefordítható hüvelykujj, aminek segítségével eszközt ragadhatott a kezébe, a másik pedig a beszéd, amelynek segítségével hatékonyan kommunikálhatott embertársaival, társadalmat szervezhetett, és megépíthette a piramisokat és az űrsiklót. Az ember evolúciójának következő állomása az ülve alvás képessége, amelynek segítségével túlélheti a modern társadalom hosszú és unalmas meetingjeit és repülőútjait. Sajnos én még nem értem el az evolúció eme új fokára, úgyhogy bármilyen fáradt is voltam a frankfurti hajnali 2-es indulás után, talán egy órát ha tudtam aludni a gépen, és azt is csak több részletben.

Ettől eltekintve a 10 órás repülőút eseménytelen volt, csak a leszálláskor dobálták meg jócskán a gépet a termikek, úgyhogy rögtön ízelítőt kaphattam az itteni időjárásból. Ami még szokatlan volt: a szinte végtelen látás. Legalább 100 km-re el lehet látni, olyan száraz a levegő.

Leszállás után vártam az útlevélvizsgálatra, aztán vártam a csomagomra (egészben megjött, hurrá), aztán vártam a pénzváltónál, végül vártam a taxira. Ez utóbbit a bitterwasseriek intézték, de azt hitték, hogy a gép csak egy órával később jön, úgyhogy a taxi nem volt sehol. Gyorsan felhívtam őket, ők pedig gyorsan küldték a taxit, úgyhogy végre elindulhattunk Bitterwasser felé.

Bitterwasserbe kétfeléképpen lehet eljutni a reptérről: van egy út szinte légvonalban, de az csak az elején aszfaltozott, utána murvás. A másik út körbemegy, de szinte végig aszfaltozott, viszont vagy 150 km-rel hosszabb. Mi a rövidebbiken jöttünk, és a srác nem kimélta a Toyotát, nyomta a murván is 100-zal. Útközben láttunk majmokat, zsiráfokat, sőt egy termiket is. Pont akkor pörgött át az úton, amikor mi elmentünk, úgyhogy jól beterített minket porral. De nem bántam, legalább elmondhatom, hogy már voltam termikben Namíbiában.

Egyszer megálltunk tankolni, és vagy 2 óra után végre megérkeztünk Bitterwasserbe. Megkaptam a körkunyhómat (ez az én magyar fordításom a rondawel-re), és végre lezuhanyozhattam.

Holnap még nem repülök, úgyhogy lesz időm szétnézni. Annyit mindenesetre már most elmondhatok, hogy meleg van, de annyira nem vészes a dolog.

Még több képhez katt a lenti linkre.

 

Bitterwasser, 1. nap

A bejegyzés trackback címe:

https://bitterwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr542532932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.12.22. 18:35:30

Az egyik képen a tábla (Fa 1 km-re) az mi? Vagy ez ott olyan ritka? :)
És hol vannak a majmos fotók?

LiBerti 2010.12.23. 14:08:16

A fás tábla árnyékos pihenőt jelent, bár ez valóban nem túl egyértelmű. Majmos fotók nincsenek, mert túl gyorsan eltűntek.
süti beállítások módosítása