Az Internet itt

Címkék: internet namíbia bitterwasser

2010.12.25. 09:58

Két érdekes dolgot tudtam meg a bitterwasseri internetről:

Mint már említettem, Bitterwasser a semmi közepén van, mégis van internet, bár elég lassú. Hogy hogyan? Nos, az itteni internetkapcsolat nem ADSL-en vagy optikai kábelen jön, hanem műholdon keresztül, és a farmnak havi 1500 dollárjába kerül. Amerikai dollárjába, nem namíbiaiba.

Küldtek nekem egy mesés linket egy youtube videóra, de nem tudtam megnézni. "A szerver váratlanul bontotta a kapcsolatot", ez volt a hibaüzenet. Először azt hittem, hogy az itteni router tiltja le a youtube-ot, hogy nem terheljék a műholdas kapcsolatot a videók. De nem: kiderült, hogy egész Namíbiában le van tiltva a youtube. Hát, máshogy mennek errefelé a dolgok...

A bejegyzés trackback címe:

https://bitterwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr132538074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása