A fotók mellett természetesen egy pár videót is csináltam Bitterwasserben. Mindet végignézni azonban elég unalmas volna, úgyhogy a videókból inkább összeraktam egy klipet, talán nem is sikerült olyan rosszul, íme:

A legjobb HD minőségben (720p), teljesen képernyőn nézni, bekapcsolt hanggal, úgy az igazi. A Németországból idelátogatóktól elnézést kérek, ugyanis ott a videó nem nézhető meg, mert a háttérzene nagyokos jogtulajdonosa ezt megtiltotta. Hát, felőlem mindenki úgy lő a saját lábába, ahogy akar...

Update: a videót német közkívánatra feltöltöttem a Vimeóra is, hogy Németországból is meg lehessen nézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bitterwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr842573743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.01.10. 14:52:32

De miért csak Németországban tiltotta meg?

LiBerti 2011.01.10. 17:37:40

Nem tudom, a zenekiadók mind hülyék...

ptarjan 2011.01.14. 10:59:01

Ez nagyon jó... (Csak ne ráznád a kamerát...) A pálmasorra rácsapás tényleg állat :-)

LiBerti 2011.01.15. 17:29:27

Nem én ráztam, hanem a repülő :-)
süti beállítások módosítása