Végre nagyjából megtanultam az ASH-25-tel a hátsó ülésből tekerni. Nekem a hátsó ülés mindig nagyon szokatlan, ilyen hosszú szárnyú géppel sem sokat repültem idáig (egyszer Challes-ban egy ASH-val, és slussz), úgyhogy eleinte inkább a gép akarata érvényesült, mint az enyém. Az ASH-25 nehéz, motorral és kettőnkkel Christiannal már 850 kiló fölött járunk (a max. engedélyezett felszállósúlyt inkább ne feszegessük...), úgyhogy vizet nem is lehet bele tölteni. Vagy mondjuk úgy, hogy mintha mindig vízzel repülnénk. A kormányerők elég nagyok, pláne az oldalkormányon: az olyan, mintha betont taposna az ember. Azért végül csak sikerült kiismerni Őnagyságát. A lényeg az, hogy semmi hirtelen mozdulat! Csak szépen megfontoltan mindennel, hogy legyen ideje reagálni. És sok oldalkormány, bármennyire nehéz is belépni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bitterwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr252546456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

malnadzsem 2010.12.30. 06:25:35

Előbányásztam a '96-os őcsényi verseny képeit. Van köztük egy pár kép a típusról (D-KMKW). Én akkor láttam először közelről ASH 25-öt. Szerintem te is...
Bulváros kifejezéssel élve: történetünk hőse akkor még nem gondolhatta :-)))

LiBerti 2010.12.30. 10:05:36

Nos valóban, én is akkor láttam először ASH-25-öt, Wedekondír szomszédunk röpülőjét. Nekem is van ám róla egy fotóm! És hát bizony akkor még nem sejtettem... :-)

BJ 2011.01.10. 23:12:42

@malnadzsem: azokon a képeken lehet hogy én is rajta vagyok - én voltam a Malév klub csapatkapitánya azon a versenyen :D
süti beállítások módosítása