Az este Frankfurtból Windhoekba repülő gép már kora reggel megérkezik Frankfurtba. Általában megérkezik, de ma reggel Frankfurtban esik a hó, a reptér bezárt, így mint azt az Air Namibia kissé zaklatott hangú frankfurti képviselőjétől megtudtam, a gép Münchenben szállt le. Azt még nem tudta megmondani, hogy mikor és hogyan kerül át a gép onnan Frankfurtba. Én azért optimista vagyok, az előrejelzés szerint délutánra a havazást felváltja az eső, és akkor a reptér remélhetőleg hamarosan kinyit. Utána már csak az kell, hogy legyen személyzet, aki átrepüli a gépet.

Mindenesetre én elindulok, elvégre ide Genfbe biztos nem fog értem jönni a gép. Azért minden eshetőségre felkészülve a kézimotyómba beraktam egy kis törülközőt, hiszen mint tudjuk, az embernél mindig legyen egy törülköző.

A bejegyzés trackback címe:

https://bitterwasser.blog.hu/api/trackback/id/tr492529609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása